Friday, July 24, 2009

HoSPiTaL aDMiSSioN...



hr ni aku br je lpas discaj wad kat selangor medical centre...
aku kena thn wad dah 3 hr stat 22 julai hr 2...
aku demam dah seminggu tak kebah2...
sbb 2 aku pi hospital wat check up...
last2 doktor 2 thn aku kat wad...
dia ckp tekak aku membengkak...
dan dlm telinga aku ada skit ketumbuhan yg tak serius...
then dia kata gegendang telinga aku mcm termasuk ke dalam skit...
mcm tak normal pun ada bunyinya...
so bermalam la aku kat wad 2 selama 3 hr 2 mlm...
nsb bek la ada tv...
klu tak bleh mati kutu aku dalam wad 2...
ada astro plak 2... hehehe...
kdg2 best jgk dok hospital ni... tp yg swasta la...
bkn nak tnjuk kaya... aku admit ni pun claim insurans tau...
tp ada 1 persamaan antara hospital kerajaan n swasta...
nak tau ape?
makanan diorg... tetap tak sdp... huhuhuh...
ape2 pun aku bersyukur sbb takde penyakit serius...
aku bebas H1N1!!



-aRJuNa-

No comments: