Monday, May 18, 2009

iNTeRSeSi...


17 mei 2009...


aku mendaftar di uitm segamat untuk intersesi 2009...
hangin je aku...
pak guard 2 dah tau aku bkn stdnt segamat...
bleh plak dia bg shortform je kat aku...
ckp la nama penuh kolej 2..
SMK je... sekolah menengah kebangsaan ke ape...
bgtau je la kolej si manja kini..
dah la nama kolej pelik...
huhuhu...
dah 2 takde signboard plak...
jenuh la aku pusing 1 uitm 2...
pdhal kolej 2 sblh je dgn pntu dpn...
tak sistematik lgsg...
klu kat shah alam tak dpt la nak cmtu...
nak kena ngamuk dgn VC wat la..

lpas dftar aku kuar blk pi mkn2 dgn my family in law...
hehehe...
nak djdkn cte, mawarku tak dpt blk hr 2 sbb tiket bas abih...
dok la umah mak dia lg mlm 2...
esoknya plak aku dpt msg yg kuliah tangguh smpai hr rabu...
khamis br stat... ape lg, seronok la aku...
dpt la temankn mawarku blk shah alam...
aku tak bleh tgk dia sorg2...
tak smpai hati aku nak biarkn dia blk sorg...
ssh hati aku dbuatny nnt...
aku nak pstikan dia slamat smpai...
lgpun selama ni dia dah lama brsorgn...
aku takkan biarkn dia kesorgn lg...
aku akan temankn dia...


-aRJuNa-

2 comments:

aisyah. said...

wat intersesi ke?
besnyeeee....
tp x dpt....nk dok umah lg bes..haha..

MaWaR_aRJuNa said...

takde maknanya best...
bosan la dok segamat ni...
tgh utan...
huhuhu...