Saturday, April 4, 2009

4 aPRiL...


nsb bek hr ni internet smbung blk... br je dpt blk ni... dah 2 hr kena potong... bil tertunggak... hahaha... hari ni, 4 april muncul kembali... smpat jgk aku post blog pd hr ni... aku tak tau la ape mkna hr ni pd org len, tp hr ni sgt2 bermakna bg aku... tiap kali 4 april, aku rs amat2 bersyukur, sbb yg pertama aku msh dberi pluang utk hidup atas muka bumi ni... dan yg kedua, aku amat2 bersyukur sbb ada insan yg sggp bertarung nyawa pd hr ni 22 thn yg lalu utk melahirkan aku... thanks mum!!


thnx pd member2 yg ingat bufday aku... thnx 4 all da wishes... ada yg msg kul 12 smlm, ada yg anta komen kat frenster... wlaupun aku agak penat lpas perform kat Majlis Pra Graduan smlm, penat 2 hlg lpas aku baca msg dr member2 yg ingat pd aku... anyway, i appreciate it... thnx guys... tp ape yg mmbuatkn aku teruja hr ni adalah wish yg dtg dr si dia pagi td... wlaupun dia sndri agak konfius ble tarikh lahir aku sbnr, tp aku tetap rs bhgia sbb dia masih ingatkn aku...

hr ni seperti besa, ada kwn2 yg wish, ada jgk yg tak wish... tp aku tak kesah... i know that i'm nothing to everyone... dan seperti besa jgk la, seperti sblm2nya, takde ape2 pun yg aku dpt... mmg dr dlu aku tak penah dpt present... takat wish n birthday card 2 besa la... itupun tak smpai 10 kad spnjg hdp aku... sume 2 aku tak kesah, i'm used with it... tp tak sgka hr ni kegmbiraan yg aku rs pagi td bertukar jd kesedihan blk... 'hadiah' yg aku trma dr dia mlm ni sgt2 membuatkn aku kecewa... aku ingatkn wish dr dia pg td mgkn 1 ptnda... mmg ia 1 ptnda, tp ptnda yg makin jauh dr aku...

tp aku takkan menyerah cmtu je... aku akan perjuangkn cinta aku... sbb aku tau, dia jgk manusia besa, manusia yg takkan tak terbuka hatinya utk trima aku klu kena dgn caranya... aku akan cbe bktikan sdaya upaya aku yg aku btul2 ikhlas sygkn dia... biarlah ms menentukan... klu mmg bkn dia dtkdrkn utk aku skalipun, aku terima... dan aku takkan mencari lg...


-AdLi-

2 comments:

fa10_munyra said...

happy belated bufday erk..=)
may Allah bless u..
xmau r sdih2 erk..

MaWaR_aRJuNa said...

sedih lg pedih...
huhuhu...