Thursday, February 26, 2009

KaDoL YanG GiLeR...


Assalamualaikum...


Lihatlah dunia!! Ntah ape mimpi mlm ni gatal plak tgn aku ni nak masuk web ni...
Dengan itu lahirlah blog yang aku sendiri tak penah terfikir nak wat...
Sah aku ni dah buang tebiat... Dulu kat skul cikgu suh wat journal pun tak penah siap...
Alih2 dah ada blog... Giler agaknya!!

Lgpun sbnrnya aku tgh tak tau nak watpe smntara tggu bola mlm ni...
Hr ni match istimewa sbb my peberet club, Liverpool bertandang ke Santiago Bernabeu untuk lawan Real Madrid dlm pusingan kedua European Champions League...

Anyway, aku fikir blog ni satu medium yg sesuai jugak untuk melepaskan perasaan...
Yelah, drpd menjerit tak tntu hala... Baik la meluahkan perasaan kat sini je...
Klu tgh tension ke,
sedih ke, rndu ke, hepi ke lg baik aku gmbrkn kat sini je...
Takde la nak kaco org len tido klu nak jerit tgh2 mlm... Kang tak pasal2 makan selipar Tat Seng saiz 78... Btul tak?

Dan sebagai penutup, terimalah drpd sy... Ape aku nak bg ek? Ntah la....
Tak yah la bg ape2... Sbb pun tak tau nak bg ape...


-AdLi-

No comments: